"ШПРИЦ РОКУ" ВІД "BOGMARK"

Дата публикации 26/08/2009, 12:00
Просмотров: 5611

"ШПРИЦ РОКУ" ВІД "BOGMARK": ЗАПОРУКА УСПІХУ - ЯКІСТЬ, МІРИЛО УСПІХУ - ПОПИТ

«Аптека» № 42 (416), 2003 год

"ШПРИЦ РОКУ" ВІД "BOGMARK". "ШПРИЦ РОКУ" ВІД "BOGMARK": ЗАПОРУКА УСПІХУ - ЯКІСТЬ, МІРИЛО УСПІХУ - ПОПИТ

- Розкажіть, будь ласка, про особливості одноразових шприців торгової марки «BogМark».

- На сьогоднішній день на фармацевтичному ринку України представлений широкий асортимент шприців одноразового використання як вітчизняного, так і зарубіжного виробництва. Усі вони поділяються на дві великі групи: двокомпонентні шприци — які складаються з циліндра та поршня, і трикомпонентні — до складу яких, окрім зазначених компонентів, входить гумовий ущільнювач на поршні.
Насамперед зауважу, що компанія «BogMark» спеціалізується на виробництві та виведенні на ринок виключно трикомпонентних шприців. Така, на перший погляд дрібниця, як гумовий безлатексний ущільнювач, на практиці має великі переваги, які в першу чергу можуть оцінити практичні працівники медичної галузі. М’який гумовий ущільнювач на поршні у складі трикомпонентних шприців «BogМark» забезпечує герметичність, запобігаючи витіканню назовні та порушення стерильності ін’єкційного розчину під час його набирання та введення, і, водночас, сприяє надзвичайно плавному ходу поршня (без добре відомих медичним сестрам «ривків» під час ін’єкції та характерного «скачка» поршня наприкінці ін’єкції), оскільки має низький коефіцієнт тертя. Сила, необхідна для проведення ін’єкції менша, а ступінь контролю за введенням препарату — більший. Ущільнювач виготовлений з матеріалу, який не містить натурального латексу, що дозволяє уникнути досить поширеного ускладнення — латексної алергії: адже взаємодія ліків з натуральним латексом може спричинити алергічну реакцію, аж до анафілактичного шоку.
Додатковий контроль процесу введення необхідної дози лікарського засобу забезпечує чітка шкала на циліндрі та прозорий корпус, крізь який добре видно положення поршня (прозорість корпусу зберігається завдяки газовій стерилізації оксидом етилену). Низку оригінальних особливостей має й упаковка. Крім інструкції з використання, серійного номера, терміну придатності та діаметра голки, індивідуальна упаковка кожного шприца містить індикатор стерильності, який після стерилізації змінює свій колір з рожевого на блідо-оранжевий, що повністю виключає можливість появи у продажу нестерильної продукції.
Окремо треба відзначити характерні особливості атравматичної голки, яка має тригранне загострення, ретельно відшліфована і додатково вкрита силіконом. Завдяки такій будові голка не розрізує волокна тканини під час ін’єкції, а розсуває їх. Силіконове покриття зменшує тертя, сприяючи м’якому і безболісному входженню голки в тканини. Крім того, хочу звернути особливу увагу на те, що кожен тип шприца «BogMark» оснащений «власною» моделлю голки, діаметр та довжина якої залежить від об’єму шприца. Наприклад, для шприца об’ємом 2,5 мл діаметр голки становить 0,6 мм, довжина — 30 мм, об’ємом 5 мл — відповідно 0,7 та 30 мм, об’ємом 10 мл — 0,8 та 40 мм, а 20 мл — 0,9 та 40 мм.

- Чим була викликана необхідність виробництва шприців нестандартного об’єму?

- Будь-яке нововведення, звичайно, потребує витрат, що в свою чергу призводить до збільшення вартості виробу. Коли ж товар кращої якості можна запропонувати за ту саму ціну — продукція стає більш привабливою для споживача, зростає попит на неї і, відповідно, оборот виробника. Фахівці компанії «BogМark» підрахували, що випуск шприців з новим маркуванням не потребуватиме значних витрат. Так поряд з вже існуючими на українському ринку шприцами компанії «BogMark» нестандартного об’єму 2,5 мл з’явилися нові — з градуюванням 3,0; 6,0; 11,0; 22,0 мл, використання яких, сподіваємося, допоможе медичним працівникам більш точно дозувати препарати, забезпечить зручність під час розчинення або змішування кількох препаратів в одному шприці.
У вересні поточного року (див. Довідку «Щотижневика АПТЕКА» — прим. ред.) за рівнем попиту серед споживачів шприци об’ємом 2,5 мл виробництва компанії «BogМark» склали понад третину всього місячного обороту компанії на столичному роздрібному ринку. Попит споживача — це найкраща відповідь на ваше запитання.

"ШПРИЦ РОКУ" ВІД "BOGMARK". "ШПРИЦ РОКУ" ВІД "BOGMARK": ЗАПОРУКА УСПІХУ - ЯКІСТЬ, МІРИЛО УСПІХУ - ПОПИТ

— Які переваги отримують аптеки, реалізуючи шприци компанії «BogMark»?

— Наявність в аптеці товару, що користується попитом, вже сама по собі характеризує аптеку з кращого боку, підвищує її імідж. Споживач, купивши в аптеці якісний товар, який його задовольнив, імовірніше за все, повернеться в ту саму аптеку. Працівник аптеки, надаючи покупцеві право вибору і вичерпно проконсультувавши його щодо особливостей того чи іншого товару, разом з рівнем своєї кваліфікації демонструє турботу про споживача.


— Якими принципами керується компанія «BogMark» у своїй діяльності?

— Насамперед — підвищення професіоналізму персоналу, бездоганна якість та чітка спеціалізація (як вже було зазначено, трикомпонентні шприци — це єдина продукція заводу «BogMark»). Завод спроектований та побудований італійськими спеціалістами у 1992 році, на ньому встановлено устаткування італійської фірми Penta Ferta — одного зі світових лідерів у виробництві медичного обладнання. Всі технологічні процеси на заводі повністю автоматизовані, а працівники заводу — спеціалісти високого класу, які пройшли навчання в Італії. Сучасне обладнання заводу, яке дозволяє здійснювати безперервний контроль відповідності продукції прийнятим стандартам якості на кожному етапі виробництва — від надходження сировини до випуску готової продукції, висока кваліфікація працівників, а також чітко продуманий менеджмент дозволили виготовляти продукцію з оптимальним співвідношенням ціна/якість. Довіра споживачів — запорука успіху в будь-якому бізнесі, особливо в фармацевтичному.

Ще одним принципом є увага до потреб споживачів та постійне вдосконалення продукції торгової марки «BogMark».

— Чи не ці принципи дозволили компанії «BogMark» стати переможцем міжнародного конкурсу «Вибір року — 2003»?


— Перемога в цьому конкурсі для нас є водночас несподіванкою і сподіванням. Конкурс проводився за результатами всеукраїнського маркетингового дослідження, яке включало вивчення уподобань споживачів; думок медичних спеціалістів; оцінку якості товарів та послуг експертною радою конкурсу; оцінку представників провідних рекламних агенцій щодо просування товару на ринку; висновки журі та оргкомітету фестивалю-конкурсу. До експертної ради були запрошені представники державних установ, торговельних мереж та компаній-виробників, які обізнані у сфері визначення якості товарів в Україні та могли оцінити товари-конкурсанти з професійної точки зору. Перемога свідчить про те, що шприци «BogMark» визнані кращими не тільки споживачами, а й професіоналами, які ретельно вивчали якість представленої продукції.

"ШПРИЦ РОКУ" ВІД "BOGMARK". "ШПРИЦ РОКУ" ВІД "BOGMARK": ЗАПОРУКА УСПІХУ - ЯКІСТЬ, МІРИЛО УСПІХУ - ПОПИТ

— «Кращий шприц року» — це велике визнання. Можна спочивати на лаврах і насолоджуватися перемогою...

— Визнання — це стимул до подальшої роботи. На даний момент трикомпонентні шприци «BogMark» розповсюджуються переважно через аптечну мережу. Тому саме зараз важливою є їх інформаційна підтримка, проведення просвітницької роботи серед населення та працівників фармацевтичної і медичної галузей. Така робота вже проводиться в більшості регіонів України медичними представниками компанії «Богмарк–Україна», кількість яких постійно зростає. Ми цілком впевнені, що споживач, який хоч одного разу використав шприц «BogMark», надасть перевагу виробу саме цієї торгової марки, адже якість продукції — найкращий двигун для її просування до споживача.

БогМарк для профессионалов
Производство
Сертификаты
Рынок шприцев
О компании
Продукция
Где купить
Как сделать укол
Вызвать медсестру на дом
Релакс
Контакты

Связаться с нами

Богмарк
О компании
Производство
Документация
Завод
Контакты
Продукция
Шприцы
Иглы инъекционные
Иглы для мезотерапии
Иглы для стоматологии
Иглы для ветеринарии
Где купить шприцы
Шприцы в аптеках Украины
Купить шприцы оптом
Шприцы и иглы от производителя
Как сделать укол
Сделать укол самостоятельно
Медсестра на дом
Видеоинструкции
2016 © "БогМарк Украина" Представительство завода по производству медицинских шприцев и игл (Польша, ЕС)
+38 044 502 82 18

БогМарк Украина ООО
Представительство завода Medical-Lomza Sp. z o.o. (Польша, ЕС)
04050 Украина, Киев
ул.Волошская, 23, офис 51